Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 12:53:42 +0300

Tere!

Vormsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03351 
aadressile Lääne maakond, Vormsi vald, Söderby küla (Mobiilsidemast) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26973066>  (menetlus nr: 
423523), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Vormsi Vallavalitsus) või menetleja (RIINA NEDZELSKIENE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister